TRANSPORTRICHTLIJNEN

De producten worden geleverd vanuit ons magazijn in Hongarije. Als je de producten wilt retourneren, moet je ze naar dit adres sturen:

Hongarije
Postcode: 2316
Stad: Tököl
Straat: 23 Szadova

Wij streven ernaar onze klanten een nauwkeurige levertijd te geven en ons daaraan te houden. Wij nemen de levertijd zeer serieus!
Wij streven er altijd naar dat onze klanten het door hen gekochte product zo snel en veilig mogelijk ontvangen.

In landen die geen lid zijn van de Europese Unie, (bijv. Zwitserland, Verenigd Koninkrijk), zijn douanerechten verschuldigd op de verzending van producten (het bedrag van de rechten kan variëren van land tot land).

Als de bestelde producten worden verzonden naar een land dat geen lid is van de Europese Unie, zijn de douaneregels van dat land van toepassing. Je moet de door de douane vastgestelde douanekosten betalen voordat je het pakket ontvangt.

Als de koper de douanekosten niet betaalt, zal de koeriersdienst het pakket na 2 weken vernietigen.

Als de klant het pakket van

de koeriersdienst niet ontvangt en het pakket naar ons wordt teruggestuurd, zullen we proberen contact op te nemen met de klant via e-mail of telefoon. Als er binnen twee weken geen reactie van de klant is, behouden we ons het recht voor om het product te vernietigen.

TERUGSTUREN NAAR

Uiteraard betalen wij de prijs van het product alleen terug als het product en de verpakking in goede staat worden geretourneerd (gelieve het geretourneerde product zeer zorgvuldig te verpakken!).

Als u het product wilt terugsturen en de verpakking is na terugzending beschadigd, wordt de prijs van de verpakking in mindering gebracht op het restitutiebedrag.

Controleer zorgvuldig de staat van de bestelde producten bij levering en bewaar de factuur en de verpakking! Indien het na levering ontvangen product beschadigd, defect of vuil is, of indien de kleur, maat of het materiaal niet is zoals besteld, verzoeken wij u ons binnen 2 werkdagen na ontvangst per e-mail of telefoon op de hoogte te stellen. Doet u dit niet, dan zijn de kosten voor het terugsturen van het product(en) binnen 2 dagen voor rekening van de klant!

Als de klant het door hem bestelde product(en) niet ontvangt of als ons bedrijf een andere fout maakt bij de levering van de producten, vergoeden wij de klant de verzendkosten voor het terugsturen van de producten, maar slechts tot het bedrag dat de klant eerder heeft betaald voor de levering van de producten.

Als je het product terugstuurt, worden de verzendkosten afgetrokken van het terugbetaalde bedrag, zelfs in het geval van gratis verzending.

SCHADE
Als u schade aan de verpakking constateert, dient u het ontvangstbewijs te ondertekenen met de aantekening “Onder voorbehoud ontvangen!”.
U moet dan contact opnemen met de schadeafdeling van de pakketbezorger (DHL koeriersdienst) of ons bedrijf om u te helpen met de claim. Geef het trackingnummer van de zending door ter identificatie.

UITBESTEDE GOEDEREN
Als er geen teken van schade is op de verpakking van de zending, maar u merkt schade aan het product na het uitpakken, hebt u 48 uur de tijd om de schade te melden aan het verzendbedrijf of rechtstreeks aan de klantenservice van Perfect Acoustic per e-mail. Na 48 uur wordt dit type claim niet meer geaccepteerd. Bedankt voor uw begrip.
(Een intacte verpakking of doos alleen garandeert niet dat het in de doos geleverde product onbeschadigd is)!
Zorg ervoor dat het product onbeschadigd is bij aankomst. Open de dozen of verpakking voor de koerier.
Als u schade opmerkt, schrijf dan onmiddellijk een gedetailleerd verslag aan de koerier!
Het is de plicht van de koerier om het rapport op te stellen, hoezeer het ook gehaast is naar het volgende adres !!!!
Als u schade constateert, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar PERFECT ACOUSTIC. Stuur altijd foto’s mee waarop de schade te zien is ! !
Bewaar de beschadigde verpakking en producten totdat het product door het koeriersbedrijf is geïnspecteerd. Dit zal ervoor zorgen dat het koeriersbedrijf er zeker van is dat het product inderdaad beschadigd is tijdens het transport.
Zorg ervoor dat u de vrachtbrief en het rapport bewaart, want deze documenten zijn essentieel voor de claim van de klant!

Producten kunnen alleen worden teruggestuurd in hun originele verpakking en met de factuur die de aankoop/ontvangst bewijst! Als de bestelling van het product wordt geannuleerd voordat de levering is begonnen – wordt de prijs van het product aan de koper terugbetaald en zijn de verzendkosten voor rekening van de koper, maar als de levering al is begonnen, wordt in dat geval de prijs van het geannuleerde product aan de koper terugbetaald, maar zijn de verzendkosten voor rekening van de koper! Als alleen de verpakking beschadigd is – wordt de prijs van de verpakking in mindering gebracht!

Indien de koper het bestelde en geleverde product om welke reden dan ook (bijv. niet thuis of om een andere reden) niet in ontvangst neemt en de koeriersdienst het product naar ons terugstuurt, zijn de verzendkosten en de kosten voor het terugsturen van het product voor rekening van de koper!

Indien de koper bij ontvangst van het bestelde product schade aan de verpakking of het product constateert, dient de medewerker van het bezorgbedrijf ter plaatse een rapport op te maken, waarin de schade wordt vastgelegd. Bij gebreke van het rapport zijn de verzend- en retourkosten voor de beschadigde verpakking of het beschadigde product voor rekening van de koper!

Akoestische gordijnen kunnen alleen geluid van 10 tot 20 decibel absorberen als ze volledig kiervrij zijn geïnstalleerd en als de akoestiek van de ruimte voldoende is! Wij kunnen de gordijnen niet terugnemen wegens problemen/klachten!

In het geval van op maat gemaakte gordijnen of panelen is het, zodra de bestelling is geplaatst en betaald, niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen of te annuleren, aangezien wij de prijs niet kunnen terugbetalen!