RICHTLIJNEN VOOR HET VERVOER
Ons doel is om onze klanten de exacte levertijd te bieden en zich eraan te houden. Wij nemen de aangegeven levertijd zeer serieus!
De levertijd is meestal 2-5 dagen, afhankelijk van het bezorgcentrum waar u zich bevindt.
We streven er altijd naar ervoor te zorgen dat onze klanten het product dat ze kopen zo snel en veilig mogelijk ontvangen.
Per e-mail brengen we onze klanten altijd op de hoogte wanneer het product klaar is en onderweg is per koerier.
TERUGBETALING
Gordijnen, graniet- en kalksteenplaten, bedrukte panelen zijn unieke producten. We kunnen deze producten op geen enkele manier terugnemen. Na betaling van gordijnen, graniet, kalksteenplaten en bedrukte panelen kunnen de details van de bestelling niet meer gewijzigd worden.
Uiteraard wordt de prijs van het product alleen terugbetaald als het product en de verpakking in goede staat aan ons worden geretourneerd (pak het geretourneerde product heel zorgvuldig in!) Als alleen de verpakking is beschadigd – de prijs van de verpakking is afgetrokken!
Voor producten met een leveringswaarde van meer dan 120 cm brengt de koeriersdienst 60 EUR exclusief belasting in rekening, die in de prijs van het product is inbegrepen.
Daarom zal voor producten met deze leveringsomvang, indien om welke reden dan ook een terugbetaling wordt gevraagd, dit bedrag worden afgetrokken van de prijs van het terug te betalen product.
Als je het product wilt retourneren en de verpakking is beschadigd na retournering, dan moet de prijs van de verpakking in mindering worden gebracht op de terugbetaling.
Er worden 10% bankverwerkingskosten in mindering gebracht op alle terugbetalingen.
Als de bestelling van het product wordt geannuleerd voordat de levering begint, ontvangt de klant de prijs terug en vindt de levering plaats. kosten, maar als de levering al is begonnen, zullen we de prijs van het geannuleerde product aan de klant terugbetalen, maar de bezorgkosten zijn voor rekening van de koper! Controleer de staat van de bestelde producten bij levering goed, bewaar de factuur en de kartonnen doosverpakking! Als het product / de producten die na levering aan het huis zijn ontvangen, beschadigd of defect zijn, of als u er vuil op aantreft, of als de kleur, maat of materiaal niet overeenkomt met de klant, neem dan binnen 2 werkdagen na ontvangst contact op met -mail of telefoon! Doet de klant dit niet, dan zijn de kosten voor het retourneren van het / de product (en) langer dan twee dagen voor rekening van de klant! We kunnen de producten alleen retourneren in hun originele verpakking en samen met de factuur die de aankoop / ontvangst bevestigt! Producten die zonder schade zijn ontvangen, kunnen binnen 14 dagen door de klant worden geretourneerd, maar de prijs van de producten wordt alleen terugbetaald als de producten vrij zijn van vuil en beschadigingen!
ANNULERINGSBELEID
Klanten kunnen hun bestelling op elk moment voor verzending annuleren. Per e-mail naar perfectacoustic.com@gmail.com of per telefoon +36 30 096 5474 (in het Engels).
UNIEKE PRODUCTEN, er is geen manier om uw bestelling te annuleren !!!!!!
ONDERSTEUNING
Als u vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via perfectacoustic.com@gmail.com.
EXTERNE LINKS
Externe links worden uitsluitend voor het gemak en ter informatie aangeboden; zijn geen goedkeuringen of goedkeuringen van de producten, diensten of meningen die PERFECT ACOUSTIC aan het bedrijf, de organisatie of het individu verstrekt. PERFECT ACOUSTIC aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid, wettigheid of inhoud van externe sites of daaropvolgende links.
PRIVACY BELEID
Het vertrouwen van onze klanten behouden is een prioriteit en we streven er altijd naar om de privacy van onze klanten te respecteren. In geen geval zullen we de gegevens van onze klanten openbaar maken voor externe gegevensverzameling of marketingdoeleinden.
PRIVACYVERKLARING
ALGEMEEN:
PERFECT ACOUSTIC gebruikt klantgegevens voor de volgende doeleinden
levering van goederen en diensten aan klanten
een aangepaste website voor u beschikbaar stellen.
om een geregistreerd account te beheren dat u bij ons houdt
om uw identiteit te verifiëren
voor de preventie, detectie en aanverwante doeleinden van criminaliteit en fraude
Het beheer van uw klantinteracties is belangrijk voor PERFECT ACOUSTIC,
waar we een wettelijk recht of verplichting hebben om uw informatie te gebruiken of openbaar te maken (bijvoorbeeld in verband met een onderzoek of een juridisch geschil door een autoriteit).
BEWAREN WIJ ALTIJD UW GEGEVENS?
Uw gegevens worden bewaard voor de periode die in dit beleid wordt vermeld. Verschillende soorten gegevens zijn onderhevig aan verschillende bewaartermijnen, maar de langste bewaartermijn voor persoonsgegevens is 5 jaar.
WEB BANNER ADVERTENTIES
Wanneer u onze websites bezoekt, kunt u gepersonaliseerde banners ontvangen terwijl u andere websites bezoekt. De banners die u ziet, verwijzen naar de producten die u hebt bekeken tijdens het browsen op onze sites op computers of andere apparaten. Deze advertenties worden aangeboden door het gebruik van “cookies” die op uw computer of andere apparaten worden geplaatst. Dit is standaardpraktijk op alle websites. Door de PERFECTE AKOESTISCHE websites te gebruiken en te bekijken, stemt u in met het gebruik van cookies in overeenstemming met ons beleid. Als u het niet eens bent, moet u cookies uitschakelen of de website niet gebruiken. U kunt cookies op elk gewenst moment verwijderen of uitschakelen. Wanneer iemand PERFECT ACOUSTIC, een service van derden, bezoekt, gebruiken we Google Analytics om standaard webloggegevens en gedragspatronen van bezoekers te verzamelen. We doen dit door bijvoorbeeld het aantal bezoekers van verschillende delen van de site te kennen. Deze informatie wordt alleen verwerkt op een manier die niemand identificeert. We staan niet toe dat Google probeert de identiteit van bezoekers van onze site te bepalen.
ONZE DIENSTVERLENERS EN LEVERANCIERS
Om bepaalde services beschikbaar te maken, moet u mogelijk uw persoonlijke gegevens delen met sommige van onze servicepartners. Dit omvat leveranciers van IT, levering en marketing. PERFECT ACOUSTIC staat haar serviceproviders alleen toe om uw persoonlijke gegevens te verwerken als we hebben bevestigd dat ze over voldoende privacy- en beveiligingsmaatregelen beschikken.
. We leggen ook contractuele verplichtingen op aan serviceproviders met betrekking tot gegevensbescherming en beveiliging, wat betekent dat uw gegevens alleen mogen worden gebruikt voor PERFECT ACOUSTIC en de aan u geleverde diensten, en niet voor enig ander doel.
ANDERE DERDEN
Behalve zoals hieronder uiteengezet, mag PERRCET ACOUSTIC uw persoonlijke gegevens niet overdragen aan derden, in aanvulling op onze dienstverleners. We zullen onze klantgegevens nooit verkopen of verhuren aan andere organisaties voor marketingdoeleinden. We kunnen uw informatie delen met:
kredietreferentiebureaus waar nodig voor kaartbetalingen;
overheidsinstanties, regelgevers, wetshandhavingsinstanties, rechtbanken en verzekeraars als ze verplicht zijn om:
om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen;
onze wettelijke rechten uitoefenen (bijvoorbeeld in rechtszaken);
preventie, detectie, onderzoek
ion of vervolging van strafbare feiten;
Als u goederen of cadeaubonnen koopt via een van de websites van PERFECT ACOUSTIC, worden uw naam, adres, e-mailadres en contactgegevens opgeslagen in ons bestelsysteem, Woo Commerce. U kunt er zeker van zijn dat we uw persoonlijke gegevens zonder uw toestemming niet met andere bedrijven zullen delen.
DOORSTURENDE RICHTINGEN
Producten kunnen beschadigd raken tijdens verzending, PERFECT ACOUSTIC zal er alles aan doen om te controleren of klanten niet verantwoordelijk zijn. Schade als gevolg van verzending moet ONMIDDELLIJK aan ons bedrijf worden gemeld. Dergelijke schade wordt geregeld tussen PERFECT ACOUSTIC en het koeriersbedrijf. Bij het bestellen per koerier sommige dingen die u moet weten. Als u het pakket / product ondertekent en ontvangt en het niet inspecteert voordat u het ondertekent, doet u afstand van uw recht om schadevergoeding te vorderen, zelfs als de schade “verborgen” is. Controleer het product onmiddellijk op beschadiging tijdens verzending. De voorschriften van de Nationale Raad voor schadeloosstelling vereisen dat:
1. Zorg ervoor dat het product onbeschadigd is bij aankomst Open de dozen of verpakking voor de koerier.
2.Als u letsel of schade opmerkt, schrijf dan onmiddellijk een gedetailleerd rapport aan de koerier!
3. Het is de plicht van de koerier om de notulen op te schrijven, ongeacht hoe snel u naar het volgende adres moet gaan !!!
4.Als u geconstateerde schade opmerkt, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar PERFECT ACOUSTIC. Stuur altijd foto’s, foto’s die de schade tonen! !
5.Bewaar beschadigde verpakkingen en producten totdat het product is geïnspecteerd door het koeriersbedrijf. Dit moet ervoor zorgen dat het koeriersbedrijf er zeker van is dat het product tijdens de verzending daadwerkelijk is beschadigd.
Bewaar de vrachtbrief en de vrachtbrief en het dossier, deze documenten zijn essentieel om de koper voor uw claim te compenseren!
Ik erken de volgende persoonlijke gegevens die zijn opgeslagen in het gebruikersaccount van Xl Gasztrobusz Kft, Hongarije, Szigethalom, Dob. 4. in de gebruikersdatabase van perfectacoustic.de
wordt overgedragen aan OTP Mobil Ltd. en wordt vertrouwd als gegevensverwerker. De data
overgedragen door de gegevensbeheerder zijn de volgende:
naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres,
De aard en het doel van de gegevensverwerkingsactiviteit die door de gegevens wordt uitgevoerd
verwerker in het SimplePay-privacybeleid is te vinden op de volgende link:
http://simplepay.hu/vasarlo-aff